Blommor & musikal

Idag har Elin & jag beställt blommorna till dig Nat. Det kmr bli suuper fint, det vet jag. Känner det på mig, men fortfarande ofattbart och det är fel person som ska ligga där. Fel fel fel men I guess It´s time to accept it, but not yet. Efter begravningen kmr det att gå in mer, att du aldrig mer kmr tillbaka. Man får ett avslut, men ett fel avslut. Du finns alltid i hjärtat, always hun<3

Jag vill se på musikal! samt så vill jag att Glee ska visas på svensk tv. Det är typ High musical stuk på det, fast en serie. hur bra låter inte det liksom??

Idag blev jag väckt av pappa strax efter tio: Carro, såhär länge bruar inte du ligga. Upp med dig nu!
Jag var sjukt trött, kollade på kl och trodde den var efetr 11, tur det. Hoppas det blir en tidig kväll så man kmr in i rätt tidsrytm igen.

Sedan gick vi en promenad till farmor på fika. Det har blivit lite av min vardag, vakna, kolla lite på tv medans jag äter frukost och sedan gå en promenad till farmor med Isak i hopp om fika. Mums :)

Här en video iaf på Glees. Eller en bild och låt, Take a bow- cover Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja.. :P ja jag menar det, det suger :s

har du bestämt dig hur du ska göra på fredag? ska du gå? <3 <3

2009-09-29 @ 19:15:43
Postat av: Anonym

2009-09-29 @ 19:16:24
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag vill med gå! Men tänkte att då kanske vi kan åka tillsammans för jag är i örbyhus? :) <3 <3

2009-09-30 @ 09:57:47
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0