Bilder ger minnen

Jag har inte så mkt att göra idag, så jag rensade och organiserade mina bilder som jag har på datorn. Då slog det mig att jag saknar vissa dagar mer än andra. T ex alla singstar kvällar, alla tokigheter och alla spontana grejor som man har gjort med Julia & Emma. Jag satt och skrattade för mig själv när jag kollade på korten. Fan vad roligt vi har haft det!

Det är synd att vi blir äldre och inte ses lika ofta som vi gjorde förr, men jag funderar starkt på en sak som Ni ska få veta sen :) Nyfikna?? :p Maybe I tell later here, who knows?

Annars går pluggandet väldigt bra! Faktiskt, nu jävlar ger jag mig inte!!

Var på bio igår då som sagt. Filmen var helt ok, men inte den bästa film som jag ahr sett som det var för enligt Tompa. Haha jag sa till Johan mitt i filmen och frågade om vi skulle gå på skämt, så berättade han det vidare för Tompa som kollade as skumt tillbaka. haha han var jävligt inne i filmen ska ni veta!

Dock så var det en person som saknades för att får lilla kvarett skulle vara full, nämligen Thérese "Ynk" Kregert. Hon är i Tyskland och pluggar och det känns som hon har avrit borta as länge, men det är nog inte mer än 2 v tror jag :s stört att tiden går snabbt men ändå sakta.

Syrran är i Gbg på bartenderskola. Hon verkar trivas som fisken i vattnet, och det är ju bra det. Att hon trivs och att att det går bra för vissa menar jag.

För mig då? Ja, itne fan vet jag vad jag ska göra nu iaf. Johan skulle slutat 16, men fick jobba över, ska man säga som vanligt?

Nej, nu skiter jag i det här.





Tjejen som saknas, tjejen som har rymt iväg ifrån oss =( MEN som kmr tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0