Att det ska vara så svårt!!

Jag begriper inte på mig själv ibland. Det är lite illa. Jag kanske inte alltid är glad eller positiv jämt, men jag tror ingen är det egentligen.

Idag var jag in igen, jag kom till steg 5/6. Igen.. vad gör jag? Jo, klickar på avbryt-knappen igen.. Att det ska vara så svårt??

Det går bra när jag pluggar, 62/70 men vrf känns det så himla osäkert ändå? Vad är det jag är rädd för? Misslyckas? Det gör alla människor i livet nångång. Så what´s the problem? Imorn är det halkbanan med Bella iaf. Det känns bra!

Förövrigt så har jag fort sjukt ont i nacke och rygg sen matchen i sön. Får se hur det går att springa idag, om det ens går att träna eller inte, men skam den som ger sig! Jag får helt enkelt leva på inställningen där. :)

Nej, men nu ska ni få slippa läsa om min neggo sida ett tag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0