1 v har redan gått?! känns som en evighet

Jag kan fortfarande inte förstå att det har hänt. Det går inte! att aldrig mer få se dig skratta, le, få dina underbara kramar eller få höra dina klockrena kommentarer. Allt är borta tsm med dig. Jag saknar dig Natalie<3

Jag ska plugga teori idag och kanske gå ut och gå med Hulda om hon får tid efter sitt pluggande..

Mamma & pappa åker till Gbg idag så är hus-hund vakt. Imorn kmr eliten hit och vi ska träffas och umgås för det lär nog alla mer eller mindre behöva.. eliten lova<3

Johan älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag saknar dej också! MYCKET! Blir bya äventyr i vinter.vad sägs om fjällen i vinter?

2009-09-24 @ 15:16:43
URL: http://thereseityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0