Världens bästa dröm

Jag drömde om dig Natalie. Jag drömde att du var i livet. Allt var så verkligt, och det jag har upplevt den senaste månaden hade inte hänt utan DET var mardrömmen. Vi var på bal, lyckliga med våra grabbar. Jag fick se dig le, skratta, få kramar och prata med dig. Önskar det verkligen var så att jag fick göra det igen..

Annars har jag jobbat i helgen. Massa bullar var det att baka/ grädda. Sedan igår var det fotbolls avslutning och jag blev en hård-rockare! Syrran hjälpte mig såklart! :)

Kom hem vid 1 och somna ganska så direkt.

Idag var en tung dag, inte nog med att jag bara hade Natalie i tankarna hela dagen, utan inget gick som jag ville idag. Var tvungen att berätta för Mia, min dröm och hon hade också drömt om Natalie. Kom tillbaks!!!!!

Fattar fortfarande inte att det har hänt. Kollar på bilder på dig, lika söt som alltid och får det inte att gå in i mitt huvud att du är borta. Aldrig mer kmr få se dig än på ett tag. Även om jag har vart på din begravning, går inte!!!


Älsklingens lag vann serien idag GRATTIS hjärtat! <3 Div 4 nästa! :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis! Natalie besökte dig i drömmen. Det är så de kommunicerar från andra sidan...

2009-10-05 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0