Söndag soon monday(Y)

Idag äre söndag dårå. Ställa kl 1h back. Vakna först halv 9 somna om till 10. Kanon!

Kollade på fäst vid dig den var bra lite dåligt slut bara.. :)

Sen 14 idag tills 18 typ har jag fixat i ordning min garderob. Så nu har jag en häng och den andra med trådkorgar. blev riktigt bra må jag säga :) Så har jag sorterat kläderna med. sånt som jag inte vill ha, som jag inte använder och sommarkläder ligger högst upp typ. Sweet!

Annars har jag inte gjort så mkt mer idag. Imorn äre äntligen måndag & Johan kmr (förhoppningsvis) hem från Barcelona. Jag skriver förhoppningsvis för jag tror fortfarande att planet ska störta av en konstig anledning.. :s

Nu fick jag ett mms undra från vem...??

... Det var ifrån hjärtat såklart :) en bild på arenan. Jävla lyx!

Nej, men om man ska ta & fortsätta göra klart i rummet.. eller om jag gör det imorn för att få tiden att gå? Det visar sig iaf..




Natalie- du är så fruktansvärt saknad<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag hatar det! :D haha, jajamen.. nu är det utslängd ;)<3 <3

2009-10-26 @ 11:41:48
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0