Snart fredag..

Imorn är det fredag vilket betyder en väldigt tung dag. Begravning imorn. Usch, jag skulle inte klara det om det inte vore för att jag vet att jag har mina kompisar där som stöd. Vi kmr vara starka för din skull Nat <3

Det gör ont i hjärtat att veta att du aldrig mer kmr tillbaka. Jag har lyckats hålla inne med tårarna tills igår kväll. Jag låg där i sängen på natten, och tårarna rann ner för min kind, lika som de gör nu.

Men att veta att du har det bra, kmr kännas bättre att få veta att du inte led.. Det är det jag undrar över och hoppas du har det suuper bra där uppe.

Du är med oss- det vet jag, men jag önskar att det vore mer än själsligt<3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0