Massa mardrömmar

Fan vad jag hatar att drömma mardrömmar! Slutar alltid med att jag dör i en flygolycka eller någon annan jag tycker om dör.. :'(

Därför är jag lite orolig över att mina drömmar ska bli besannade. Johan & hans co gäng ska flyga imorn till barcelona. Johan tycker bara jag är nojig.. Jag hoppas han har rätt..  Nu för tiden kan man aldrig vara säker..

Hur osm haver, så igår jobbade Johan. Jag duschade, pluggade, och städade & bytte gardiner. Oh så fint det blev :) Johan tycker det är bra att lämna mig själv i lägenheten för då är det oftast städat när han kmr hem haha

Det går jävligt bra för mig med plugg faktiskt. 65/65 46/48 47/48 är mina resultat happyface! :D

Ikväll äre Champions Of Rock i Uppsala. Skönt att det är i Uppsala och inte Sthlm tycker jag :) Å Peter Johansson är så klart med! :D wiiiee

Imorn äre tandis som gäller usch =(

På fredag äre tjejmys med tjejerna från klassen :) sweetie pie

Only 13 days left & 126....






Kommentarer
Postat av: Elina

Jag hatar oxå marddrömmar :(

Det där med flyget, det kommer nog gå bra!

Alla drömmar blir ju inte sanna.



Hoppad dem får kul där borta iaf :)



Kul o träffa dig igen förresten!

2009-10-21 @ 20:44:19
URL: http://confidence.webblogg.se/
Postat av: Lowan♥

Åh vad fin blogg du har!♥

2009-10-23 @ 18:11:48
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0