Mardröm

Från att gå till världsbästa drömmen till mardrömmen.

Jag låg i min säng, kl var ca 02.15 och jag vet inte om jag sov eller om jag va vaken. Något där emellan ting. Jag försökte skrika, fick inte ut något ljud. Försökte röra mig, kunde inte röra mig, Försökte sparka i väggen, benen rörde sig inte.

Jag vet inte vad mina drömmar betyder, men jag har aldrig drömt så mkt som jag gör nu, och jag kmr ihåg de också vilket jag inte brukar göra! När jag var yngre och hade vaknat ur en dröm, tände jag lampan och skrev ner det jag hade kvar i minnet av drömmen. När jag återigen vaknade så kmr jag knappt ihåg drömmen som jag hade skrivit ner, lite konstigt.

Natalie, jag vet att du är med oss, men jag vill faktiskt att du ska vara i livet, och inte en underbar själ. Tro inget annat om att du är saknad!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0