Klump

Jag ska börja med att skriva att hos tandis gick det bra. Inga hål på 19 år. Låter ju as bra ju! Hade "väldigt" fina tänder smile på den! så det var inte så farligt.. Milla & jag käkade i Tierp sedan var det hemgång ut med Fis & sätta sig & plugga.

Vet att älsk har kommit fram iaf till Barcelona. Så nu kan jag vara lugn för honom..

Jag stressar upp mig. Carro! Ta det lugnt. stanna upp. Andas. tänk efter. det krm funka. Skit i alla måsten, skit i alla ska. Positiv inställning kmr man långt på :) men iiibland är det svårt att se på den ljusa sidan..

Natalie! Jag behöver dig!!! Jag orkar inte mer.. Kan fortfarande inte inse.. Jag ser bilderna och verkligen försöker få det att gå in i min skalle att du är borta. Min värld funkar inte utan dig. Snälla, snälla ge mig en tidsmaskin!!!  Du kmr finnas i tankarna, det vet du. Ibalnd är vissa dagar jobbigare än andra. Vissa dagar är det svårt att hålla tillbaka tårarna. Alltid i tankarna, alltid i hjärtat, föralltid saknad älskade ängel <3


Funkar inte att lägga upp bild =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0