Jobb vare ja

Jag skulle sluta 15 egentligen, men eftersom jag tycker det är så jäkla kul att jobba (läs ironi) så jobbade jag över 2h tack vare dessa smörgåstårtor! Spyr på de snart. Gjort 4st & ska göra 2 till imorn. Visst 6 st låter kanske inte så många, men det är det! & jävligt drygt att göra också! Så det så!

Så kom hem 17.15 ist för 15.10. Vibra lite på vibra movern, sedan mat & lite linnex på ryggen så är vi back on track igen. Min rygg gör så fruktansvärt ont nu att det är jobbigt att sitta tom! Inte bra inte bra.. Vad är det för fel på mig??

Bella hade önskemål om att se en bild på mob så här kmr en :)






Kommentarer
Postat av: Kristin

FAN VILKEN SNYGG MOBIL!! DÖR!!

2009-11-02 @ 02:04:59
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: elin emanuelsson

Snygg mobil, vad kostar en sån`?

2009-11-03 @ 12:08:04
URL: http://www.metrobloggen.se/elinemanuelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0