Irriterad

Från att ha varit en vanlig dag för Carro till att bli arg och irriterad.

Det går aldrig som jag vill! Har lekt med Julia idag, vi bakade och åt mat. Det gick bra och var gott.

Sedan kmr man hem för ca 1h sen och packar väskan för att jag skulle till Johan, MEN det visar sig att mamma inte orkar köra, pappa är ute och går och vem finns kvar att köra då??? INGEN! Vore bra om jag fick köra så mycket som möjligt nu, men nej då. Inte då!

Ja, men ta bussen då? Eller hur, sitter här hemma och kollar upp bussar, tror ni inte att det går en buss exakt samma tid som jag kollar?? Så den hann man ju inte heller med. Jag vill inte att Johan ska behöva komma hämta mig bara för att! Nej, någon jävla måtta får det faktiskt va!!

Tack för den hjälpen! No more!!!!!!

Kallamig bortskämd eller cvad ni vill, men det handalr faktiskt om min framtid.. på ett vis

Kommentarer
Postat av: pa

Varför sa du inte åt mig innan jag gick.

2009-10-13 @ 20:14:41
Postat av: Mams

Nu får du allt ge dig! Jag ställer ALLTID upp annars. Nu är jag hemma från jobbet för att jag har djävulskt ont i både kropp och knopp! Då får man på käften! Lite hänsyn, tack. Du kan få köra till Söderfors när jag ska till Leifler bl a på fredag.

Älskar dig ändå jag :)

2009-10-13 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0