Husby= inget internet

Sådärja!
När man inte har något internet i Husby så får man uppdatera lite såhär efteråt.

Ska försöka dra lite kort om vad som hände i helgen.

Fre: Åkte till Johan strax innan 20. Kollade lite på idol och sedan kom Erik & Tompa och grabbarna började dricka öl. Vi spelade även ett jävligt roligt spel! Man ska dra ett kort och sedan står det ord som man ska förklara. mkt skoj! Johan ville inte vara med mig iaf, för då skulle vi börja bråka för första gången och det tyckte han inte att det var värt det. Men hur som haver, så förlorade jag & Erik iaf. men kul hade vi!

lör/sön: Vaknade sent. typ 11.30 tror ja? Skit samma, vi skulle severa idag i Bygdegården då Anita hade fyööt 50 år. Jag var sjuukt nervös iaf. Men innan serveringen var vi hem till Johans farmor & farfar och kollade på när Carola & Oatrik klyvde ved. Satt ute i solen och hade det bra. Vid 17 dra vi till Bydgegården och jag var as nervös. Frågade Erik stup i ett hur det var man skulle göra, och självklart så fick jag borde som låg längst bort. Så jag fick ju gå snabbt. De fick sin mat och jag spillde inget, MEN jag serverade allt från höger men hey det gick bra äntå. 

Efter vi serverat klart fick vi njuta av den goda maten. Sedan hjälpte jag Ema med disken och det blev lite kaos när vi var tvugna att byta diskvatten i maskinen, samtidigt som det var massa best i baren och inga rena glas, men Emma & jag kämpade på där och vi fick efter 1h äntligen bort all disk.

Så började vi även att dricka lite. Vi blev lagom rund under fötterna, eller ja Emma blev Johan desto mer;) haha Kom i säng 4 sov till 12.30 typ och Johan sov 1h längre sedan blev det middag/ frukost hemma hos Patrik & Carola och vi åkte sedan med de till sjukhuset och hälsade på deras farfar som är på bättreingsvägen. Sedan var Patrik as sugen på ngt onyttigt så det blev:

chips
kladdkaka
glass
blåbärspaj

Så det satt vi och fikade i oss. 

mån: Inte gjort så mkt alls. Glott på tv, gått till macken köpte glass, ätit mat, åkt hem och vart ute & gått med Hulda & Isak sedan suttit här. Johan har förmodligen slutat träna och kmr nog snart hit. Jag å andra sidan lär duscha och sedan städa undan lite. Hur kan det bli stökigt utan att man ens vart hemma???

Även lagt in bilderna från alla sommar äventyr med Tompa & Ynk. Miss Ynk a lot! Snart är hon hemma :D:d Happyface!

Lägger upp bilderna en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: elina

Jag hörde att det hade snöa lite där :P

Jag bor just nu i STHLM!

Jag ska nog hem till Husby snart och träffa familjen :)

HOppas allt e bra med dig :)

2009-10-13 @ 13:59:24
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0