Fri som en fågel

Jobbhelg denna helg, sedan kollade jag på Rex herrar när de vann segern! Wiiie och Johan kunde äntligen raka sig! Jag blev suuuper gladis! Så ovant att se honom utan också, sötnos!

Dock vad Johan jääävligt bakis igår, så han skulle sova i nån timme, men det slutade med att det var jag som somna. haha Vi hade även fått vykortet av Ynk wiiie! Jag räknar ner dagarna!

Johan jobbar idag 8-16 sedan 22-14 så jag sover själv. Mindre kul! Men då får jag en chans till att plugga som en gris!

På tal om grisar, Patrik & Carola kom hem från Cypern igår så jag hade gjort en kladdkaka för första gången. Det ni! Men det avr förlänge i ungen för den var nästan som skorpa. haha Johan hade ju fått enhel del saker- bortskämda människa säger jag bara! Carola skulle köpt en grisväska till mig, men den affären var stängd så det blev inget. Tanken var god iaf :)

Jag får se hur jag gör och jag får se hur det går. Bara att peppa på sig själv. Positivt kmr man långt med!

Natalie- Kärlek till dig och jag vet inte när jag ska inse att du är borta, jag jobbar på det! <3



Såhär såg jag ut i lör iaf :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0