Fredagen den 2/10- Natalies begravning

Eftersom jag inte är en sån person som pratar om saker och ting, utan hellre skriver av mig så är bloggen en stor hjälp för mig, men även för er. Ni får då veta hur jag egentligen känner. & Vill ni veta hur min känsla är nu? Den är tung!

Att veta att Natalie aldrig mer kmr tillbaka gör inte saken bättre, men man kan inte sluta leva sitt liv, även fast det känns tungt. Vissa dagar är värre än andra, och idag är det en sån dag. Där allting är tungt. Vad jag än kmr att göra idag så kmr mina tankar att gå till Natalies nära & kära, men även såklart till Natalie.

Det var som prästen sa i kyrkan idag, att även fast Natalie är borta får vi inte glömma vem hon egentligen var. Tjejen som inte tyckte om att vara själv, en glad tjej som var/ är omtyckt. Tjejen som älskade kladdkaka och älskade att ge kramar. Och framför allt får vi inte glömma att hon var älskad av såååå många.

Jag är glad över att fått träffa Dig Natalie. Att fått uppleva gymnasiet med dig. Jag hör hur ditt skratt påminner mig om hur du egentligen var. Alltid glad och kommer med dina klockrena kommentarer till precis allt! Att aldrig mer få träffa dig gör så fruktansvärt ont, men att veta att du har det bra känns ändå bra. Då kan jag ha den där smärtan i hjärtat ett tag. För att jag vet att du är den finaste ängeln<3

Föralltid saknad och älskad Natalie Svensson- Himlens snyggaste och klockrenaste ängel All kärlek till dig mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Charlie Fredholm

Saknar henne!

2009-10-04 @ 13:23:36
Postat av: Therese

Yes, hade livupdate via pappa:P Sen ringde mr happy face också. Så det var nog mig han pratade med då :) jävligt gitter att jag missade det hela bara. jävla tyskland. men snart är jag hemma. saknar dej! <3

2009-10-04 @ 17:49:56
URL: http://thereseityskland.blogg.se/
Postat av: Therese

ps jag är så jääääävla glad att jag slapp det där skägget!!!! Jag hade nog fan rakat av det på honom när han sov annars. Haha.

2009-10-04 @ 17:51:10
URL: http://thereseityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0