Fredag

Idag då? Johan lämnade mig för ferre. Helt okey tyckte han dårå, men jag släppte iväg honom med nöd och näppe.

Idag har jag städat, hjälpt farmor att byta gardiner och bytt dukar. Kollade på gamla bilder och mindes. Det är riktigt roligt! Självfallet så blev det massa fika också, nu kanske det är dags med mat? Vad vet jag..?

Imorn äre jobb som gäller. Blev tacksam för att Ewa messade mig om att jag börjar 1h senare imorn med tanke på att ICA öppnar 10 imorn. Me like! så jag tackar för den extra timmen jag får sova. Det gör jag verkligen.

Så det blir till att göra massa smörgåstårtor till på sön om jag tror rätt..? Det visar sig.

Nu ska jag ta och betala telefonen och mina skor. Mindre kul! Jag hoppas jag kan få ett fast jobb 3 år framåt för då jävlar ska jag spara & leva snålt & flytta hemifrån!!

BTW så är min nya ROSA sony ericsson T707 jääävligt snygg, så det så!

Natalie, det är inte roligt längre.. Hör av dig, du kmr aldrig vara död för mig, aldrig! <3




Kommentarer
Postat av: Isabella

Få se den nya mobilen då:)

2009-10-31 @ 08:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0