Fly

Idag var en sån där jobbig dag på jobbet. Massor med folk, massor att göra, hinner inte det jag ska, jobba över liiite. Finns inte det jag behöver suck. improvisera är inte min starka sida när det gäller de där jävla smörgåstårtorna!

Nu ligger jag i min säng, all by myself. Johan jobbar. Jag ligger här i mjukisar och en filt & fryser.. brr skit kallt!

Idag har det varit en jobbig dag, allmänt. Har tänk på dig Natalie. Kollar din blogg i hopp om att du ska ha uppdaterat, men inte. Varför? Du är inte död, du kan inte vara det!! Det är så himla sjukt, DET GÅR BARA INTE IN!!!! Aldrig mer få ett mess, en kram, höra ditt skratt, få känna din doft, följa med dig till toan så du kunde spraya upp ditt hår, Ingen mer Natalie.. :'( FAAAN!!! Jävla liv!

Never life is easy
Alltid saknad<3
Tankarna finnns hos dig
Alltid den som var klockrenast!
Livet är orättvist!
I himlen
En person som alltid kmr finnas i tankarna & hjärtat <3♥



Kommentarer
Postat av: Linda

jag har en ny blogg!

2009-10-19 @ 17:26:24
URL: http://lindaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0