Äntligen måndag!

Ja, för idag kmr faktiskt Johan hem. Happy!

Idag gick jag upp kl 9. Bra gjort där av mig! Jag har suttit i telefon och jagat en körlektion innan själva uppkörningen, men det sket sig ju.

Så vid kl 14 idag till typ 15.45 var jag ute & gick med Hulda, Elsarby runt. Bra jobbat där av oss! Slutade med fika hos farmor och pappa kom dit så jag fick åka bil hem. Nice!

Mat & dusch sen när jag kom hem. det vad gott & skönt!

Ikv blire förmodligen så att jag drar till Husby.. nej, nu får prinsen ta & höra av sig.. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack Carro ;D



Jag ska köra upp snart igen. Men jag känner att jag inte kommer klara det & jag är så sjukt trött på det här nu! Man blir ju galen . . När ska du köra upp då? Grattis till teorin! Kör du upp i Gävle? Jag tror på dig (:

2009-10-28 @ 11:18:26
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; IIIH, tack Carro ;D Det känns så jävla bra! Det var 3:e gången jag körde upp. Körde en gång i gävle i våras, men kuggade. Då böt jag till Östhammar & där klarade jag det (: Men du kommer klara det där! Det är jag säker på (: Jag tyckte Östhammar var bättre, för då blev jag mycket mindre nervös & man slipper tät trafik osv. Men du har nog bättre nerver än mig. Hihi. Lycka till! (:

2009-10-28 @ 23:39:34
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Men DU Carro ;) Jag blir så nervös så jag inte kan tänka xD Du skulle ha sett mig på min första uppkörning. Nej, det är skitdåligt med tider i Östhammar :/ Men jag klickade in på vv & kollade varje dag. Blev några återbudstider i alla fall ;D



Precis. Jag tror faktiskt det inte är så jättemånga som klarar det på första uppkörningen. Jag tycker det var rätt skönt att få köra upp & veta vad jag gjorde fel så jag kunde träna på det sen ;D

2009-10-29 @ 10:16:22
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0