Söndag

Min söndag började sådär. Hade drömt massor om Natalie i natt. Allt var en dröm, i själva drömmen. My angel <3

Sedan vaknade jag strax innan 10 och besätmde mig för att gå upp medans Johan låg kvar ett bra tag till. för att nämna 30 min.

Jag såg när Ynk & Tompa drog iväg. Tråkigt, men hon är snart hemma för gott!

Vid 12-tiden åkte jag med Uffe & Amanda ner till träningen. Jävligt nervös var jag! Det gick väl helt okey I guess. Jag får så höga krav på mig själv så jag tycker det alltid går dåligt. men men haha jag fick spela forward xD nu jävlar alltså! :p

Idag är det farsdag. Pappa har tyvärr inte fått ngt ännu, men den som väntar på ngt gott... ;)

Annars idag då? jag vet inte vad jag ska göra. Hoppa in i duschen, men min axel mår jääävligt dåligt! ajajaj! Jävla jobb..




Finaste!


Bra människor <3 :)

Sen vill jag säga tack till Amanda och Linnéa som tog hand om mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0