På tåget

Jag är iaf på väg hem nu. Sitter på tåget återigen, men den här gången har jag ont i axlar, rygg och ben. Härligt att vara "ung". Dagens eller kvällens planer blir att ta det jävligt lugnt. Är sjukt trött! Sen natt och tidig morgon plus jobb är ingen bra kombination. Nämnde jag att jag är hungrig till råga på allt, så är jag det iaf. Längtar tills man är hemma i värmen mätt och belåten. Snart så. Nu är vi i vattholma. Sedan skyttorp och sen örbyhus. Men innan man kliver innanför dörren hemma ska man uppleva kylan ute och mörkret. Glömde mitt framlyse hemma så det kmr gå väldigt snabbt att ta sig hemåt. Det kan jag lova! Nej, ju mer man skrids desto mer hungrig inser jag att jag faktiskt är. Jo, innan jag avslutar. Idag har jag ätit årets första lussekatt. Det var gott vill jag lova! Nej, Hungrig var det ja, maaaat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0