Nåja, bättre lycka nästa gång..

När man har jobbat och ska upp tidigt dagen efter blir man sjuuukt trött..

Åkte till Johan igår vid 16-17 tiden. Kollade på fotboll, åkte till Johans farmor & farfar. Fikade lite smått där, fortsatte med fikandet hemma hos Patrik & Carola. Kladdkaka & glass. mums! Men nu får det faktiskt vara slutätit med onyttigheter! Iom att jag inte tränar nu så mkt, så är det obra.. Dumt att riskera ngt..

Åkte sedan hem till Johan vid 21-tiden. Kollade på Djävulen bär Prada. & jag höll (som vanligt) på att somna i Johans soffa. Sånt som händer när jag har jobbat helg. Blir så sjuukt trött! Vi sov i vardagsrummet och jag slocknade precis vid 23.30 tror jag. Vaknade idag dock kl 7 av att Tompa åkte till jobbet och sen dess kunde jag inte somna om. Skulle upp kl 8 ändå så.

Så jag låg kvar och små slumrade lite.. Sedan 1h senare typ ringde alarmet på telefonen och det var dags att slå på tv:n. Det blev vakna med the voice.

Johan var vaken med. Gick till bussen strax innan halv 9. Jävlar vad det blåste ute i Vendel idag! Kallt var det också..

Kom hem vid 9. Käkade frulle så gott det gick.. Sedan drog pappa och jag till Gävle. Jag hade sagt till fam Ohlström att pappa och jag skulle kolla på bil i Västerås, men jag är så sjuuukt jävla dålig på att ljuga! Haha  Så Johan fattade ju att jag skulle köra upp idag, men han sa inget :) tom carola blev lite fundersam haha

Som ni fattar när ni läser detta när jag skriver att jag gick upp 8 för att åka till Gävle betyder en sak- ja, jag körde upp! Allt gick jätte bra- tills en bil kmr från höger och det är högerregeln. Jag har jätte låg fart- MEN jag skulle ha stannat och lämnat företräde vilket jag inte gjorde! Jävla bajs! Såklart att det skulle komma en bil just då vid den tiden jag skulle köra upp! 

Annars var uppkörningsläraren jättebra, en äldre farbror på 40+ vid namn Gunnar. Honom vill jag ha igen! :D 

Hoppas mitt resultat har kommit it så jag kan boka om!! Nu jävlar är jag pepp och jag vet hur det går till på en uppkörning. Lite det jag också ville veta :) & nu vet jag det! 

Håll tummarna för att det INTE hinner bli snö innan jag kör upp igen..  






Tänka sig att JAG kan köra bil ändå (kanske dock inte felfritt), lite overkligt sådär haha





Kommentarer
Postat av: Vallerstadfolket

Bra jobbat bruden, nu har du rutin till nästa gång. Lite snö kan inte hindra dig, men vi håller tummarna ialla fall. Kramar & lycka till från oss.

2009-11-02 @ 19:43:00
Postat av: Sara

Attans! Du kommer att klara det nästa gång. Tycker att han borde ha godkänt det ändå :O Jag menar, hur många följer högerregeln benhårt? ;) Lycka till Carro!

2009-11-02 @ 22:20:11
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: elin

nu är min blogg igång igen efter semestern i turkiet. puss<3

2009-11-03 @ 20:13:39
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/
Postat av: MariaNelisé!

Snygg blogg du har :)

2009-11-04 @ 12:09:58
URL: http://marianelise.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fin blogg, Besök gärna min :)

2009-11-04 @ 20:00:22
URL: http://www.jonnakatrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0