Många tankar

Det är sjukt vad mkt man tänker på saker och ting.

Idag har Isak & mamma kommit och hälsat på ute i Vendel. Jag var ensam och ville ha lite sällskap så Isak fick åka bil och andas lite Vendelluft. haha

Vart hemma sen 14-tiden typ. Inte jgort så mkt. kollat på Oskyldigt dömd, där vår/min morbror Niklas barndoms kompis var med i. Aksel Morisse. (han som spelade brorsan till hon som blev mördad), andra avanyn, sthlm-arlanda och riverside. Det är typ det jag har gjort idag.

Jag har kommit fram till att Spotify är fan inte så jävla dumt ändå. :) Credd till honom/henne som kom på det :D

Imorn äre träning..



Itchy Daze- monster (Y)




Aksel Morisse (ja, han är säkert seriöst här till 80%) :p



Andra Aveneyn

Kommentarer
Postat av: Matilda

Äre fotbolls träning? :O

2009-11-08 @ 14:34:38
URL: http://merry-go-round.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0