Lördag kväll..

Oj, 2 inlägg på en och samma dag? Bra jobbat Carro!

Sitter här nu, återigen nyduschad.. Jag åkte aldrig till ICA, det fick mamma ta & göra själv. Jag har däremot bytt däck! Fy fan i helvete vad tungt och jobbigt det var! Pappa fick sig ett gott skratt där jag spottade och fräste inne i garaget-.. haha MEN nu vet jag hur man gör, eller ja men typ..

Vax on- vax off. Det har jag också lärt mig. & så fin min bil blev. Sedan har jag dammsugit min bil, farmors bil & Johans bil när jag ändå var i farten. Det gick bra, men har skapligt ont i ryggen.. ajajaj Carro 19år yeah!

Jag har iaf sjuuukt tråkigt.. Har kollat på IDOL, Sthlm- Arlanda och jag höll på att somna.. Jag diggar iaf Kennet, "flygvärdinnan". Han verkar så himla go, glad och positiv till allt! För att inte nämna rolig också :D Min typ av humor..

Annars då? Nej, jag vet inte vad jag ska göra nu i ca 2h innan Johan slutar..

en sak som jag vet- Jag mår illa (igen) Heja mina må-illa-attacker Ni är så hjärtligt välkomna! bring it on typ..

nej, men tjarå eller nå..



Klockren!



Natalie Svensson- Time to come back hun <3


Kommentarer
Postat av: mia

tisdag kan jag nog, ska jobba på eftermiddagen som ja vet nu <3

2009-11-21 @ 23:37:07
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0