Levande zombie

Så känner jag mig nu.. Liite trött då. Nu kom mamma hem och här ska banne mig fika. Dricka kaffe och äta kakor. Vrf glömmer jag jämt att köpa pepperkakor när jag har jobbat, men kmr ihåg saffransnäckorna?

NU äntligen efter 4 dagars intensivt jobbande är jag nu ledig..

Fortsätter skriva mer sen, för nu upptäckte mamma att det var fika och jag hör henne i köket med "mmm, vad mysigt/mumsigt". Plikten kallar ;)




Sådärja. Nu har jag fikat, ute & gått, lyssnat på musik samt strykit mina kläder. Skänt att det är klart! Nu ska jag se över mina kläder för att sedan veta vad jag ska ta med mig till Johan. Återstår att se.. Han är förövrigt på väg hit.

Jag vet inte alls vad som händer ikväll. Om vi går upp till Tompen för att säga hej då eller ngt..

Nä, men det här har jag inte tid med! Nu lär jag sticka in i duschen för Johan är nog här om 30 min.

Saknar Ynk, men om 2v är hon hemma :D



:*)


Kommentarer
Postat av: Tessis

In ten fucking days är hon hemma :D Miss you

2009-12-02 @ 09:37:38
URL: http://thereseityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0