Herregud vad tiden går!

Inte nog med att jag är dålig på att uppdatera mig, utan jag har snart haft körkort i 2v. Det känns ju lite galet sådär..

Men iaf. Vad har man hunnit med dessa dagar då? Jag har hunnit duschat ett x antal ggr (för det lär man ju göra någon gång så vrf inte ofta?), glott på tv/film, sovit till halv 1, ute & gått, kört bil, vart i Gränby & köpt skor & tofflor, ätit hos farmor, vart hos svärpäronen, gjort smörgåstårta, spelat spel och faktiskt vunnit (!) det som däremot inte gjorde, men som jag skulle ha gjort var att tr'na ig¨r.. jväla bajs! MEN det får helt enkelt bli en annan dag :) Närmare bestämt en söndag, imorn.

Idag så fyller Patrik år. Jag vågar inte skriva hur mkt han fyller, då kanske man inte är så välkommen dit igen ;) hehe

Johan & jag sov alldeles för lite timmar i natt känner jag. Kanske 4-5h. Ja, man behöver väldigt många fler! Skjutsade honom till Läby där han tog bussen mot jobbet. Jag körde vidare hem. Lyssnade på P3 som diskuterade hur man skulle göra om man hade en spindel i sitt sovrum. döda eller slänga ut den? Och om man slänger ut den- överlever den då? Haha va fan, har spindelfan gjort intrång i mitthem så får den faktiskt stå sitt kass känner jag, men det är jag det..

Nu har man käkat frulle och ska bege sig ut till garaget. haha ja ni läste rätt GARAGET!! Jag?? Jag ska dammsuga bilen, torka fönster & byta däck ;) det ni!

Jag uppdaterar så fort jag har tillgång till dator igen.. Man kan inte göra det hos Johan (än...) och när jag väl är hemma hämtar jag kläder å drar sen igen typ. så äre..

21 DAGAR YNK!!!! :D


bilen


Tå(r)ta

Kommentarer
Postat av: Therese

21 day. Jihoooooooooo :D

2009-11-21 @ 09:39:36
URL: http://thereseityskland.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du saknades på träningen! <3

2009-11-22 @ 10:44:01
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0