Helgens bravader

Fre: Niklas, Olli & Sebba kom hit sent på kvällen. Jag var hemma och inte gjorde så mkt. Jag hade ju haft jätte ont i magen natten innan och insåg att det inte gick att jobba. Magen blev lite bättre under dagen, men jag drog med mig Julia & hämtade mitt körkort smo blev allt annat än bra. Sedan for jag hem och bara låg & kollade på tv & satt vid datorn.

Lör: Jobb 7-15. Drygt! Massa ont i nacken. Men det gick bra gjorde det.. Kommer hem, duschar och fixar mig sedan kmr Johan & vi möter upp Julia & Robin vid stationen. Får även ett samtal av ett nr jag inte visste vem det var. Svarar och det visar sig att det är Uffe Wennberg. Rex dam skulle spela match mot Gusk på söndagen och han undrade om jag ville vara med. Självklart vill ejag det, men återigen så måste jobbet hindra mig från ngt som jag tycker är roligt. Jävla skit! Hoppas man kan få vara med en annan gång bara.. Vi tar tåget mot Uppsala för att gå till Bowlaget. Det var jävligt kul tycker jag! Jag ledde iaf 1a omgången :p Sen kväll. Vi kom väl hem ca 23.45 och jag slocknade ganska så på engång tror jag.

Sön: Jobb återigen. Vi var 2 man kortare idag,men det gick helt ok ändå. Förutom att allt pajade! Det gnisslar om bandet i kassa 1, charkkylen blev varm så fick flytta allting som fanns därinne till andra kylar, frys som skulle frostas av och gud vet vad allt! Blev en lugn kväll. Johan kom efter sin träning och vi gjrode inte så mkt. Jag somnade för var så sjukt jävla trött! Sov kanske 20 min och det var behövligt.. Sedan åkte Niklas och co hem tillbaka till Sundborn. Johan och jag gick väl och la oss ganska så direkt efter det.. Somna väl strax innan tolvslaget..

mån: Vaknar vid 10.20 kanske. Behövligt! Hade lite sömn att ta igen! Har inte gjort så mkt förutom datorn och tv:n. Nice! Nu äre fika för nu kom mamma hem..  men ikv så ska jag och Isak sova hos Johan :D



Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack carro ! <3

2009-11-16 @ 20:33:10
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0