Full fart

Ja, alltså såhär dårå. I tis jobbade jag på H&M. 12-22. Det var inventering. Det gick väldigt snabbt och bra för vi var många. Äntligen fick jag träffa Jenny & massa annat folk. :) Sedan så kom jag hem vid 23 tiden & Johan kom hit då. Slängde i sig lite kvällsfika och dags för att sova för dagen efter var det dags för jobb igen 9-17. Det var väldigt lugnt och jag stod på lagret och packade upp varorna. Det var nice! Johan skjutsade mig till jobbet också. Äntligen har han lämnat in sin telefon! Bra gjort där hjärtat :)

Sov hemma hos Johan i natt. Vaknade prick 10! Jävlar vad bra vi är! Jag fick lite småpanik över att JAG vaknade så "sent". Jag som v. innan hade kämpat mig upp vid 9-tiden. Men nåja, Johan hade ju noll panik som vanligt. hehe

Vi åt frulle å sedan var det dags för mannan i lgh att åka att jobba. Så jag stannade kvar i lgh i ca 1h och sedan for jag med med bussen som jag måste påpeka var hela 10 MIN försenad. Det var faktiskt jävligt kallt för mig att stå där! 

Hem kom jag, och nu sitter jag här. Jag har städat rummet lite och lagt in mina kläder i garderoben. Inlåsta och i tryckt förvar.. 

Nu lär jag ut med Fis, sedan ska jag klippa mig vid 16-tiden och sedan hem packa ner en massa kläder, sen åka och handla och  sedan beger jag mig hem till Johan.



Kommentarer
Postat av: anno

söt hund :)

2009-11-05 @ 18:07:25
URL: http://annoss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tryggt förvar heter det!

Språkpolisen :)

2009-11-05 @ 21:38:23
Postat av: Carro

Vad har jag skrivit då? hehe :p

2009-11-06 @ 16:57:43
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0