Fredagen den 13e

Okey, min fredag den 13e började som sagt i natt. & den håller i sig. Jävla mage jag har! Någon som vill byta? Ofta problem med den ju.. gah!

Skulle jobbat idag, men det sket sig ju.. Skjutsade farmor till tåget, och insåg att det inte skulle gå att jobba. Så det blev till att ringa till H&M och säga som det var. Jävla skit! Jag som trivs där som fisken i vattnet!  Hoppas på fler gånger då bara. Jag då smartot själv lämnade mina stövlar där eftersom jag skulle dit idag, så lär hämta de på måndag eller ngt..

Vågar man göra ngt annat idag än att vara inomhus? Det tror jag inte.. Ligger i sängen nu igen. Där kan jag ligga ett tag till.

Just ja! Haha Isak blev duschad igår å det är så jävla roligt å se honom blöt! kolla bilden så ser ni vad jag menar haha









Sådär ja, FÄRDIG! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söt! :)

Hoppas du mår bättre snart! :)

2009-11-14 @ 10:23:33
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Helena Kramer

Men liiiiite söt då s :)

2009-11-24 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0