från pigg till död

Ja, jag har inte så mkt nytt att berätta vad jag gör om dagarna för det är typ lite samma sak.

Idag jobbade jag iaf 7-13. Lagomt och en bra tid.. Hann med det jag skulle utan att känna mig stressad..

Men det jobbiga var att en nagel gick av för mig idag.. not good! Måste ringa Ronja så får hon styra upp en tid åt mig hos Linnéa. :)

Annars så vaknade jag flera gånger i natt. Trodde jag skulle vara jätte trött när jag gick upp, men inte fet. dset har kommit nu mot eftermiddagen märker jag. sjuukt trött så tänkte ta en liten taktik vila innan träningen, för träna har jag lovat att jag ska göra. Då lär jag hålla det löftet också. Palla med människor som inte håller det dom lovar.. morr på dom..

nej, men nu så förövrigt så sover jag sj i natt som jag inte har gjort på evigheter... Johan ska ut med jobbet på roligheter.

Imorn väntas jobb 7-15 sedan duscha, fixa i ordning sig för att sedan bege sig mot Örsundsbro till faster som blir 40 bast.



tror ni inte att jag fick göra en sån här på jobbet idag då??? morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0