Dagen fortsätter..

Ja, än så länge (peppar peppar ta i trä) har det inte hänt så mkt för mig utom magvärken som börjar släppa. Ska försöka ta & äta lite mat nu..

Idag är en speciell dag för idag klarade MIA WESTIN körkortet!! :D Grattis Nu kan jag vara ännu mera stolt över dig snuttan <3

Blir en lugn kväll.. Morbror & kusiner kmr på besök. roligt roligt såklart äre jobb som gäller för mig denna helg.. :/

Okej, jag tar tillbaka om att magen blivit bra, den blev sämre nu så klart!



Jag hade typ endast denna bild på dig Mia, annars äre bara matbilder xD <3

Kommentarer
Postat av: mia

hahaha tack hjärtat! :D

sällan att man har matbilder på mig xD men lika bra det ;)

2009-11-15 @ 10:02:45
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0