Befrielse!

Jävlar vilken befrielse det är med att ha körkort! Slippa tänka på busstider som ska passa, eller kolla så att päronen kan skjutsa mig hit & hämta mig dit. Nu klarar jag mig sj! Eller tja, jag har en egen bil men jag är så snäll och lånar ut den till pappa eftersom han i sin tur inte får hem sin bil förns i början av dec, så då får jag vänta på mamma har slutat vid halv 2 å då har jag bil en stund :)

Idag har jag hämtat Rooney, skjutsat hem Johan eftersom han skulle jobba, åkte sedan vidare till bageriet i Österby och sedan hem till farmor med fika. Hon blev suprisad! Hon visste inget! hehe Sedan for vi vidare mot Rooneys place! Har suttit där & degat framför tv:n.

Nu äre dags att köra återigen. Till ica denna gång. Milla skulle handla ngt. Hon ska göra räksmörgås.

Nu kör vi igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0