Vredesutbrott!

Okey, skojar inte att jag har varit arg nu i över 1 h. Allt på grund av min kääääärrra syster! Ngn som vill ha henne?? Seriöst? Jag fan betala för att bli av med henne.

Jag har aldrig upplevt att ha min syster som bästa kompis. Det har alltid varit en massa små tjafs o bråk heeela tiden! Vad jag än gör, spelar fan ingen roll!

Jag fick ett samtal av henne o hon ville få reda på en låt, men när jag letade efter hennes mp3 då jag hittade en svart slapp t-shirt som är min insåg jag att hon har tagit ngt. så jag börjar: Milla, vad har du tagit av mig nu? Nej, ingenting. Det gamla vanliga svaret. Sedan säger hon inget från garderoben och då tyckte hon att det inte spelade ngn roll eftersom jag ändå inte visste vad det var, MEN där hade hon fel! Mina nya leggings som jag inte ens har haft i 1 v??

Sånt där med att låna kläder, sånt som är nytt gör mig galen!!! Kalla mig töntig eller vad fasen ni vill men jag blir så jävla irriterad!

Spelar ingen roll hur snäll, glad, hjälpsam eller hur jag är mot henne. Hon får låna kläder den senaste tiden (skulle kolla om det blev ngn skillnad, men ikke) hon får låna pengar, sno av mitt alkoholförråtd för att hon inte har pengar för att köpa ngt nytt. Men vad fan får jag tillbaka????

Vad jag än gör blir fan fel. Jag skrek ut min ilska idag! Skrek allt vad jag hade, mamma kmr småspringandes o undrar vad det ä'r. men jag var så jävla arg på min otroligt kääära snälla syster!

Sånt där blir jag vansinnig av!

LEAVE ME ALONE!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3

2009-05-19 @ 07:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0