Vad har dagen att erbjuda?

Ja, vad har den att erbjuda idag? Mina kläder ligger på mitt golv. Överallt! Det är värre än ngn sin nu. Men på ons tors ska jag iaf städa. & då menar jag det verkligen. Så här kan jag inte ha det.

idag har jag somnat på soffan. Jag är så himla trött ! Orkar ingenting. Vill bara sova. Jag har iofs jobbat helg å då brukar jag hålla på såhär. Att vara trött.

Nu har Nat iaf fått bilderna, så nu är hon nöjd med det.

Annars så har jag mina fights här hemma. Mao är allt som det brukar (y)

När jag vänder mig om så blir jag påmind, dessa jävla kläder! grr Ngn borde uppfinna som så att kläder flög in i sin garderob efter man har använt de klar. Typ så att kläderna inte hamnar på golvet. Gud så härligt det hade vart!

Tanken slog mig att här sitter jag & klagar på att jag har för mkt kläder, tänk på de som inte har några då? stackars..



Change the colors of the sky.
And open up to
The ways you made me feel alive,
The ways I loved you.
For all the things that never died,
To make it through the night,
Love will find you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0