Update

Ja, men som sagt så drog jag till Sthlm igår med syrran och jag fick för första gången åka dubbeltåg :D å självklart satt vi högst upp! Me like

Vi kmr till Sthlm, tar en ful taxi dit vi skulle. Vi blir sminkade och sedan fotade enskilt och tsm. Det var ruligt. Tog itne så lång tid. Vi var klara efter ca 1 h.

Vi tar tåget in till stan, käkar en snabbis kommer hem och sedan drar jag ut på äventyr igen. Det var mys!

Idag har jag kört i Gävle. Jag var nog mest nervös över vem jag skulle få köra med, men så var det Jossan som satt där. :) Körningen gick mkt bra för henne, dock väldigt mkt sämre för mig. Jag har aldrig fått motorstopp på länge, men det fick jag idag ca 2-3 ggr.. :s sedan vare massa annat små krafs men jaja. Shit happens så att säga. Jörgen is the man iaf ;)

Lägger upp några bilder här. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anna.J.S

tredje bilden var super fint! :)

2009-06-08 @ 01:02:12
URL: http://magicsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0