Tom på ord

Jag vet inte vad jag ska skriva längre. Har massor av tankar i huvudet som snurrar runt, men ändå vet jag inte vad jag ska skriva. Hjärnan jobbar på för fullt trot eller ej.

Idag har jag pluggat religion och svenska. fast egentligen borde jag plugga natur, men jag pallar verkligen inte. Min hjärna vill inte jobba tsm med mig i det ämnet.

Mitt rum ser fortfarande för jävligt ut. Ska till ica och införskaffa mig bananlådor.

Denna v är det studenskiva. Jag vet inte vad jag ska ha på mig så det blir en tripp på stan på ons med min trogne vän Ynk. :)

Känns skönt att veta att du slipper lida, att inte behöva känna någon smärta. Att bara ligga där och vänta på din tur. Din tur kom, vila i fred farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0