Tankarna inom mig vill ut

Många tankar finns det. Massor med att det här måste jag göra, det här ska jag göra. Bara sånna där jobbiga saker som måste göras innan en viss dag eller innan ett visst datum.

Jag ligger så jävla mkt efter i plugget nu så det är jobbigt att ta tag i det. Vet inte vart jag ska börja. Talet som jag ska ha den kommande v (vilken dag vet jag ej) känns så jävla dåligt att jag vill göra om det. Men pallar det inte. Känns liksom ingen mening med att börja fortsätta när det inte känns bra. Orden kommer inte ut i fingrarna som jag vill att det sja göra.

Innan den 29 ska allt va klart. Heja mig!

Nu sitter jag här o bara klagar fast jag har massor med saker & göra. Jag tröstar mig med att det hinner jag göra en annan dag. Att man alltid skjuter upp saker & tinger all the time.

Grattis till Norge som har nationaldag och för att ni vann igår. Jag tycker låten är grymt bra å Mia också så det så!

Det jag behöver nu är en viss person, eller flera vissa personer. Morbror Niklas, Ronney, Sebba (kram-goa-björnen), Ynken ( för hon alltid gör en massor med glad som de tidigaste nämna perosonerna) o sen är det en till person som förblir *cencur*.

Kanske borde ta tag i min garderob igen? Nja vettefan. Det hinner jag nog också sen :p

Ngt som jag lär göra innan jag somnar är att bädda min säng. Alltså med nytt lakan. örngott o påslakan.  The whole kit so to speak :)

Nu lyssnar jag på en gammal spelningslista som jag fick av Ronney. Den är bra o man blir glad. igen :) Pepp musik!!

Ganska onödigt inlägg men fingrarna bildade detta inlägg av sig självt. Önskar att det kunde gå lika bra när jag skulle skriva min uppsats..

Over and out bitches!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0