T som i torsdag

Kom hem vid 23.20 igår typ. Jag stöp ner i sängen på engång. Var så himla trött! Jag vaknade flera ggr i natt.. inte ok!

Jag vaknade kl 3, 5, 6 och halv nio. sedan somnade jag om till kvart i tio. Ups! Skulle vara på ica kl 10. Detta var mindre bra!

Milla försov sig också. Vi skulle hjälpa farmor och handla. Det tog typ 1h. haha ups!

Nu håller vi på å fixar kort till imorgon..

Jag mår förjävla dåligt! Jag mår illa, men vet inte om det beror på för att jag är hungrig eller om jag är nervös för ngt.. :s jag å mina nervösattacker likaså må-illa-attackerna. Sruw them!

Jag är bajstrött. Det hela blir inte bättre över att jag inte pluggar som jag borde.. Jag är stressad och jag haringen annan än mig själv och skylla på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0