städar

Det här med att städa är så sjuuukt tråkigt. Iaf när det gäller att städa i sitt eget rum. Nu ligger det sopsäckar överallt, flyttkartong o massa annat sattyg som ska ngn stans. Blä!

Så nu har jag hållt på i snart 2 h med att städa och jag pallar verkligen inte mer! så nu skiter jag i skiten so to speak.

Nu skypar jag med morb Niklas. Igen o det är alltid lika roligt :) eller ja, alltid han är lite off sådär ibland.

Ikv vankas det match. Mindre pepp åka bil i 12 mil med 11 spelare totalt. (Y) timmen upp på den, eller som jag skrev till Ynk Down five på den!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur fan kan du ha så mkt grejer att städa?! :)

2009-05-30 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0