Snart så

Snart gott folk, har jag pluggat klart! Mina axlar blir alltmer lättare från allt plugg och som har med skola att göra. Naturen klar, samhäll klar, religionen klar (äntligen), personlig försäljning klar. det som återstår kvar att göra är att skriva artiklar. 2 st om blogg och hur jag vill att mitt drömhus ska se ut.


Sedan har jag gjort klart skolminnet. ska renskrivas och skickas iväg.

Idag har jag skickat in religions arbetet, haft det där jäkla talet i nationella Sv B, drog en tripp till stan med Doris också, glott på Beverly Hills och sedan tränat. Nu kollar jag på the mentalist fast jag egentligen borde plugga. Shit happens i guess..
Har även pratat med efterlängtade Hulda i telefon. hon vägra svara när jag ringde, men orsaken var att hon jobbade. så pratade med henne en stund med roligt roligt. :)

Imorn ska jag till Sthlm med sis. Jag som trodde det var Uppsala jag skulle. suuuuccck! Jag har inte tid å åka dit, men det är väl sånt man får offra..


Kommentarer
Postat av: Milla

EXAKT!!

2009-05-27 @ 00:53:01
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, vad söta vi är ;)

2009-05-27 @ 08:46:11
URL: http://lindaelaine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0