Så var studenskivan över

Ja, igår var det som sagt studenskiva på heartbreak i Gävle. Jag vaknade runt tio duschade och var ute och gick med isak. milla var som sagt seg å ville aldrig gå upp så jag hann inte ta 13.44 tåget till Tierp och sån tur hade jag att farmor skulle till Tierp. Så jag fick åka in med henne.

Väl i Tierp så hämtade Mathilda Hägglund, mig, Elin, Ronja och Sofie för att sedan dra hem till Mathilda. Där håller även Mia & Nat fixa sig. Vi andra sätter oss och käkar chips och dricker lite. Vi fixade även "klassens" banden som blev så tjusiga. Jag fick vara Nat's mobboffer, elakt utav henne!
 
Vi drog vidare till stationen och tar tåget in till Gävle. Full fart var det där må jag säga!

Sen på HB  är det kaosigt som tusan. välkomnsdrinken var äcklig + att den inte räckte till alla. Maten räckte inte till alla för det hade blivit ngn miss men alla hade matbiljett? aja knas vare iaf. maten var inte sådär super god, men efterrätten gillade jag dock :) 

Det var en lång dag. Var lite segt efter maten innan allt folk fick komma in. Sedan blev det drinkar, dans å mingel för min del. Lite besviken över att de inte spelade Flo-Rida Right Round även ffast Ynk frågade om den. Seggosar!

Drog hem vid 2 tiden åkte bil med ronja.

är så jävla trött å seg idag helt ok dag var det, men den var för lång tror ja..


Kommentarer
Postat av: mia

jag hörde den låter carro xD tror ja :D

2009-05-09 @ 16:23:53
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Ynk

Haha, noll respekt för mina önskningar liksom. HAaha

2009-05-11 @ 11:31:39
URL: http://kregert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0