PLUGGat nu då??

Jajjemän. OM jag har. Nu har jag pluggat av och till sen halv nio imorse. Jag har hunnit med religionen, sv-talet och en uppsats. Nu återstår endast 2 uppsatser kvar. heja mig det går bra nu! :)

Men jag är inte så jätte nöjd med religionen.. :/ jävla bajs saker. 6 A4 sid blev det. men men

Sedan på onsdag ska jag in till stan med Mills. Vi ska fota oss i studio för att Milla fråga om jag ville så why not? haha å sedan bär det av till äventyr ;)

nej men om man ska ta å ta tag i sitt liv igen maybe

som Milla sa i kväll: Vet ni hur hästen skrattar när den är hungrig"? HÖ HÖ HÖ ^^ Millas humor på hög nivå. haha



Jag vill vara blond igen


Kommentarer
Postat av: Julia

Äventyr var det ja;)

2009-05-26 @ 16:20:22
URL: http://juliamariaericsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Äventyr var det ja;)

2009-05-26 @ 16:20:49
URL: http://juliamariaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0