Oj herregud!

Min dag igår var bra rolig, glatt, mys o allmänt pricket över i:et bra.

Ynk kom jag försökte äta. Gick inge vidare. Vi drog vidare till Kina & Pontus där Sue Ellen o hennes kusin Tobbe var. haha: Hej! det är jag som är Tobbe. Om jag hade bart nykter nu hade jag tyckte det här var pinsamt!

haha det var bra roligt. Jag hade skickat ett meddelande till honom på Face för Sue Ellen sa det. O då gjorde jag det.

Sedan efter vi vart där fick jag skjuts på cykeln av en snäll människa. (som jag inte minns namnet på)

Sedan stötte jag på Amanda, Viktor, Anna och Linnéa innan vi gick. Jag fick verkligen inte ner ngt. Men jag hade roligt ändå..

Vi gick in, satte oss där Elin c/o var. Mkt trevligt och roligt folk stötte man på under kvällen.

Jag var nog lyckligast igår/ natt.. Myspys ;)

Nu ska jag äta frulle å sedan cykla bort till Julia.. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0