Jobbhelg

Jobbat idag. I o m att badet var stängt så var det ingen idé för mig att ha cafét öppet. Så jag har mest varit i butiken idag. Vart andra kassan, bakat baguetter, plockat upp varor och grillat kyckling. Lite sådär alltiallo. Helt död när jag kom hem. Det blev fika med budapesttårta. Sedan egen gjord pizza 3 h efter fikat.

Min magsäck har seriöst krympt. Jag orkar inte äta så mkt, för blir mätt för minsta lilla. Jag mår illa konstant! Nej, jag är INTE gravid! Jag tror att jag är stressad. Jag känner inte att jag är hungirg längre, fast jag egentligen kanske är det. Sen det här med min nervositet. jag blir fan mer o mer nervös ju äldre jag blir.. :s hur fan ska jag klara mig i livet?

Jag hade tänkt att plugga idag som alla andra dagar jag har sagt det. Men imorn är fan sista dagen så ska nog skriva klart mina uppsatser nu tänkte ja. Försöker hitta lite motivation.

Just ja! Jag har även nu sett klart PRISON BREAK. ALLA avsnitt, HELA säsonger. Jag kan ju medge att jag släppte några tårar (a) Vad ska man nu glo på??? ooooh älskade Prison break <3

Ok, jag vet att jag är töntig men jag lider inte av det iaf :)



Now It Is Over </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0