Jo men så där ja det tar sig!

Idag var det jobb igen. Jag var jävligt mkt trött när jag klev upp i morse. Som alltid, Sedan när man kmr hem å det börjar bli kväll, när man borde lägga sig, då är man helt plötsligt pigg? detta håller inte!

Efter jobbet tänkte jag kolla på tv som alltid, fast jag vet att jag inte har tid. Det fanns verkligen inget att kolla på! Så jag har städat upp lite i mitt rum. Vikt in alla kläder å lagt vissa i tvättkorgen. Nu är massa andra små krafs kvar men det hinner jag göra sen ;)

Fick oväntat besök av Ynk igår förresten. Den var väldigt mkt suprise. haha jag ligger i min säng, med datan på knäna, helt död. Så säger hon tjena peking! Nu ska vi dra. haha men jag var noll pepp tyvärr :( men vi snackade där ett tag tills Ynk insåg att T väntade i bilen så hon var tvungen å dra. haha stackarn

Idag, eller idag? Nu ska jag iaf fortsätta att spåra lite på mina uppsatser, för det blev det inget av med sist. Är ni förvånade? Inte jag (a)

Wish me luck

"Jag vill bara att alla ska må bra"





Kommentarer
Postat av: Linda

sicken fin bild!

2009-05-25 @ 08:38:54
Postat av: Ynk

MEn jag hade ju sagt några timmar tidigare att vi skulle komma och plocka upp dej. dålig framförhållning peking:P Men på lördag smäller det ;)

2009-05-26 @ 16:29:14
URL: http://kregert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0