Jao

Ja, idag ringde kl 8. Jag var död. muerto. Jag var på badet idag. På cafét. Det var ovanligt lugnt. satt mest å inte gjorde så mkt. men insåg att om jag skulle orka hålla mig vaken så var jag tvungen att sysselsätta mig med ngt så jag moppade golvet, gjorde smörgåstårtan klar och gick o småplockade.

de sista 2h kom det typ noll kunder. Så det var nog första gången som jag var kom därifrån 3min över 4. Heja mig!

Kmr hem med mina bananlådor äntligen!b Så idag har jag lagt skivor, skolböcker och filmer i de. så nu ska jag börja ta tag i mitt liv. sakta men säkert.

På min att göra lista:

- Ta körkort
- Fixa i ordning mitt rum
- Försöka få hit Sebba
- Plugga religions tentan
- Lämna bilder till typ de som ska ha :s typ 5-6 st.

Sorry Nat för att jag är så seg på att skicka men jag glömmer jämt bort det å sen när jag väl kommer ihåg pallar jag inte,. Du får usb-minnet på mån då kan du välja och vraka bland de bilder som du vill ha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0