Ibland är inte kollektiv trafik ok!

ja, det var sista praktikdagen forever!

Hur som helst så är jag duktig och tar 9.15 tåget som alltid. Men så blev vi 25 min sena pga jävla signal fel + att buss nr 10 bara drog?! jag menar, hallå? Jag skulle faktiskt med den och jag var redan as sen. Den här dagen började ju bra tänkte ja.

Jag kmr till H&M och jag lämnar mina toscatårtor i lunchrummet. Ut till Veronica som tellar om att jag ska ta hand om dam-acc idag. Det gick väldigt brab må jag säga! Sedan fyllde jag på med glasögonen som var en stor mess! Men jag kämpade mig igenom det,

Slutade 17 och tackade all personal för allting och jag fick ett presentkort och en blomma. TACK! :) Härliga personal, men I´ll be back in the summer liksom :) längtar faktiskt!

Sedan blev det en tripp på stan med Ynk. Jag införskaffade mig ett par jeansleggings, 2 långa t-shirtar, ett par shorts och en vit t-shirt + strumpbyxor. så nu är jag redo för morgondagen I hope.

Kom hem för ca 45 min sen. Snart ska jag klippa mig.

Kommentarer
Postat av: Ynk

Tack för igår, niiice var de! HA så kul ikväll så ses vi i dimman!

2009-05-07 @ 13:29:01
URL: http://kregert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0