Arg är min vardag nu förtiden

jag blir så less!

Jag sitter här vid min dator igen. Fly förbannad (igen)

Jag vet inte hur mkt mer jag kmr klara av. Jag är så arg. Arg för mkt nu för tiden.

Är det stressen eller vad?

Hur som helst så ändrade min otroligt kära syster igen, mitt lösenord på datorn så jag trodde det var ngt fel på den. SÅ här har jag, suttit å väntat på att det ska bli fre så pappa kan ta med sig datorn till jobbet, MEN det visar sig att Milla hade ändrat mitt lösenord för att jag ändrade på spotify?

MEN när jag fick reda på det, blev jag glad, Faktiskt, MEN sedan när jag loggar in är allt borta!!?

ALLA bilder, alla låtar, spotify, msn precis allt! Mina arb som jag har börjat med.. Jag orkar inte! Jag grät. Tårarna rann ner, jag visste inte om jag vara arg som alltid eller vad jag ska göra.

Allt är nollat, går det att rädda eller är det borta forever? 

Mina arb som jag har kämpat med, jag har inte tid eller orken att göra om allt..

Allt jag önskar nu är ett mirakel..


Kommentarer
Postat av: Milla

Du ändrar spotify lösen bara för att du ska lyssna själv o inte jag. skyller på mig när det inte går bra för dig. konstigt att jag ändrade ditt lösen liksom.

2009-05-22 @ 00:51:04
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0