Uppdatering

Oj! Vart ska jag börja? Resan på Gran Canaria? Att komma hem? Skolan? Livet?

Jag börjar då med resan.

Ronja kom till mig efter träningen. Vi var uppe till 3.00 ca å somnade helt döda i soffan. Vi steg upp kl 5.00 och åkte tåget 5.45. Tåget kom i tid, vi åt frukost (inkl jag), checkade in, steg på planet, lyfte & landade. Allt enligt tiderna och allt gick bra.
Det tog dock en jäkla stund innan vi fick våra väskor. När vi väl hade fått väskorna var morbror Niklas där och hämtade oss påflygpaltsen. efter lite hångel(ja, kramar alltså så vi säger) drog vi tillhans bil å vad är det första som jag ser? AQUARIUS! 4st! Min morbror är bra. han vet vad som gäller när vi kmr.  Aquarius är som sportdryck-festis smak. Svårt att förklara men det är gott iaf även om det inte låter sånär jag förklarar. 

De 2 första dagarna var det mulet sen sken solen som värmde en, mys!

Vi var på carneval, shoppa, bada, träna (faktiskt), kollade när Niklas spelade, kollade när Bob spelade, myste & solade. Alltså hade jag det as bra! Ville inte hem. Jag grät nästan när jag skulle krama hej då till Niklas & Carlos.
 
Väl hemma: På planer från Las Palmas var vi sjuukt sena. Boardingen skulle starta 14.45 och vi skulle lyfta 15.30. Det var såhär att boardingen började 15.15 och vi kom in i planet 30  min efter. Då missade vi vår "dead line" och vi lyfte tillslut kl 16. & vilken kändis satt inte bakom Ronja då? Jo, det var Måns Zelmerlöw!!? Nej,jag skoja, det var Mojje somsatt där. Det tog sjukt många timmar att flyga hem. När det var 2h kvar mådde jag sjukt illa och trodde att jag skulle spy. Jag behövde frisk luft! Hur lätt är det när man är uppe på 10 000m höjd? Så det var bara att härda ut. Vi landade tillslut och väskorna kom snabbt och vi hann med tåget som fick 23.57. Kmr hem vi 1.00 är hungrig som aldrig förr.

Jag hinner knappt kommma hem & irriterad som ett bi! Jag vet inte omj ag bara var trött eller vad det var, men irriterad var jag. Åkte till praktiken dagen därpå. det var roligt.

Jag får sommarjobba där om jag vill. Skulle tänka på det å vet ni vad? Jag har tänkt klart! Klart jag vill det! :D Träning sen på kvällen. Det var skönt att få röra på sig igen. 

Annars har dagarna varit lugna.Ska försöka att packa upp, städa & plugga lite. Men om jag känner mig sj rätt så lär det hinnas med en annan dag.. 

Bilder kmr sen på bilddagboken- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0