Paramore is the shit!

Nu har jag fått tillbaka Paramore känslan och vill inget hellre att gå på en konsert med de! Vore as grymt!!



Min trogne reskompis Bea fick mig att INTE ta sovmorgon idag. Jag skickade ett mess & frågade, men snäll som jag är så fyllde jag på hennes mob med 50:- så hon kunde svara mig. snällt va? haha hon skrev iaf att hon skulle åka 8.15 bussen som vanligt så då gjorde jag det också. BRA gjort av oss där också!

Provet i naturen kändes bättre än mina förväntningar. men bara för att jag skriver att det gick bra så gick det säkert åt helvetet! Som vanligt med andra ord.

Haft första utomhustränigen idag. Det var halt (jag halkade såklart) men jääävligt roligt att få komma ut! Lite kallt emot slutet bara, men annars gick det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0