Okey!

Då ska vi sammanfatta min dag. Jag åkte till praktiken med 10an till Gränby. Jag plockade upp varor, larmade, hänge ut & städade så det såg snyggt ut.

Lucha med Kim som alltid. Eller ja, som alltid varannan tors. Skulle ta 5 bussen tillbaka, men skulle handla till morbror. Å det var inte lita han skulle ha heller! Herregud säger jag bara! Snäll som jag är så fixade jag det så klart. MEN det uppstod ett problem. Niklas hade skickat det jag skulle handla till min mob, och den dog. Så jag pratade med Kim å han sa att han skulle jobba över så gick jag dit upp eftersom den dog precis då när jag pratade med honom. (såklart) Så in på Jack&Jones och fick låna telen där. Ringa hem å be Milla att  hon skulle ringa Niklas för att sedan skicka det mess han skickade till mig till Kims tele.

Väl när allt var klart så missade jag 17.30 bussen med 4 min. Det sög! men det suger ännu mera att 17.45 bussen aldrig dök upp! så fick ta 18.00 bussen å stressa som en galning för att hinna med tåget. Då träffade jag på Emma Oscarsson där. Alltid lika trevligt :)

Väl i Öhus så tog jag mitt pick & pack å spida ner till id-hallen för det var ju träning. Mamma hade vart snäll å väntat på mig eftersom jag varken kunde ringa henne eller hon till mig. Kmr till id hallen å vet ni vad? Dörren avr låst. & där stod jag. med mob utan batteri så kunde inte ringa ngn heller. Men Andreas hörde mina snälla små knackningar. Så snäll som han är öppnade han dörren. Så  fick jag låna Eriks telefon för att mamma var hemma å väntade på mig. Så kunde hon ta med sig kläder på samma gång. As bra!

Träningen gick bra. & nu sitter jag här. väskan är packad, jag är nyduschad och jag är hungrig. Ska nog äta ngt. Blir film med sis å Ronjis snart. Om hon dyker upp ;)

Ni alla andra får ha det så bra så ska jag försöka att ge er några livstecken när vi väl är framme :D 

Kommentarer
Postat av: Milla

hoho

2009-03-10 @ 04:34:59
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0